Título del proyecto / Títol del projecte / Project title:
'Disseny i implementació d'un procés col·laboratiu de co-construcció dels coneixements entre docents-estudiants per a un veritable impacte en la millora dels aprenentatges en anglès'.
'Disseny i implementació d'un procés col·laboratiu de co-construcció dels coneixements entre docents-estudiants per a un veritable impacte en la millora dels aprenentatges en anglès'.
Convocatòria de Projectes de Suport a la Innovació Docent i de Millora de la Qualitat Docent 2018, Modalitat A. Oficina de Qualitat Docent, Universitat Autònoma de Barcelona.
2018-2019
IP: Claudia Vallejo
Otros miembros GREIP: Melinda Dooly, Dolors Masats, Emilee Moore.
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Els docents com a agents transformadors de les pràctiques educatives gràcies a la seva participació col·laborativa en un projecte interdisciplinari d’innovació docent a les aules d’anglès (DATE)
Els docents com a agents transformadors de les pràctiques educatives gràcies a la seva participació col·laborativa en un projecte interdisciplinari d’innovació docent a les aules d’anglès (DATE)
Obra Social “la Caixa”.
RecerCaixa 2016 (2016ACUP-001)
2016 (inicio en 2017) - 2020
IP: Dolors Masats
Entidades que colaboran:
Fundació Autònoma Solidària, Ajuntament de Badia del Vallès, Institut Badia del
Vallès, Institut Federica Montseny (Badia del Vallès), Serveis Territorials del
Vallès Occidental.
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Multilit Moocs. Making Literacy Meaningful.
Multilit Moocs. Making Literacy Meaningful.
Erasmus+ Key Action 2.
- Cooperación para a la innovación y el intercanvio de buenas prácticas (2016-1-DE03-KA201-023008)
2016-2019
IP: Pädagogische
Hochshcule Freiburg
IP UAB:
Melinda Dooly
Título del proyecto / Títol del projecte / Project title:
Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competencies digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de les escoles i els propis mestres en formació.
Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competencies digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de les escoles i els propis mestres en formació.
ARMIF, Agència de
Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca, Generalitat de Catalunya (2015 ARMIF
00010)
2016-2018
IP: Dolors Masats, UAB
Título del
proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Global Story Bridges (GSB): Connecting youth across the globe
Global Story Bridges (GSB): Connecting youth across the globe
Casal de Joves, Badia del Vallès
2016 - en curso
IP: Margaret Hawkins (University of Wisconsin-Madison)
Coordinadores en Catalunya:
GREIP y FAS (Fundació Autònoma Solidària)
Miembros GREIP: Emilee Moore,
Júlia Llompart, Claudia Vallejo.
Más información sobre el proyecto
GSB: http://www.globalstorybridges.com/
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Let’s Go!
Let’s Go!
Proyecto del Fons de Solidaritat
de la UAB
2016 -2020
IP: Fundació Autònoma Solidària
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Sabers per a l'Educació en xarxa, la Cognició i l'Ensenyament (KONECT)
Sabers per a l'Educació en xarxa, la Cognició i l'Ensenyament (KONECT)
Ministerio de Ciencia e
Innovación: Proyectos I+D del Programa Estatal de Fomento de la Investigación
Científica y Técnica de Excelencia (EDU2013-43932-P)
2013 (inicio en 2014)- 2018
IP: Melinda Dooly
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
KOINOS - European Portfolio of Plurilingual Literacy Practices
KOINOS - European Portfolio of Plurilingual Literacy Practices
Erasmus+ Key Action 2 -
Cooperación para a la innovación y el intercanvio de buenas prácticas (2015-1-ES01-KA203-016127)
2015-2017
IP: Institut Municipal d'Educació de Barcelona IMEB
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Pràctiques de ‘transgressió’ en un programa extraescolar de suport a la lectura
Pràctiques de ‘transgressió’ en un programa extraescolar de suport a la lectura
Programa extraescolar LECXIT,
Fundació Jaume Bofill
2015 - 2017
Coordinadoras GREIP: Claudia
Vallejo, Emilee Moore
Título del
proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Integrating Telecollaborative Networks into Foreign Language Higher Education (INTENT)
Integrating Telecollaborative Networks into Foreign Language Higher Education (INTENT)
Comisión Europea, 517622-LLP-1-2011-1-ES-ERASMUS-ESMO
2011-2014
IP: Pädagogische Hochschule Heidelberg.
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Diccionario Enciclopedia de Educación a la Democracia (CiCe-DEED)
Diccionario Enciclopedia de Educación a la Democracia (CiCe-DEED)
Comisión
Europea, Lifelong Learning Programme
2012-2013
IP: Dr. Alistair Ross, London
Metropolitan University, Institute for Policy Studies in Education (IPSE).
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Red europea: “Aprendizaje de lenguas y medios sociales: 6 diálogos clave”
Red europea: “Aprendizaje de lenguas y medios sociales: 6 diálogos clave”
EACEA, 505107-LLP-1-2009-1-LU-KA2-KA2NW
2010-2012
IP: Dra. Katerina
Zourou, Prof. Charles Max, U. Luxembourg.
Título del
proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Citizens of the future: the concerns and actions of young people around current European and global issues (EUROCORES)
Citizens of the future: the concerns and actions of young people around current European and global issues (EUROCORES)
Dirección General de Investigación.
Ministerio de Educación y Ciencia (SEJ2007-29191-E/SOCI)
2007-2010
IP: Dra. Beata
Krzywosz-Rynkiewicz. Universidad de Warmia y Mazury, Polonia
Título del
proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Charting Educational Policies to Address Social Inequalities in Europe (EPASI).
Charting Educational Policies to Address Social Inequalities in Europe (EPASI).
Comisión
Europea, SOCRATES Observation and Analysis Project (2006-2816/001-001-SO2-61-OBGE)
2007-2009
IP: Alistair Ross, London Metropolitan
University, Institute for Policy Studies in Education (IPSE).
Título del proyecto/ Títol del projecte / Project title:
Epistemic Strategies in Discourse, Interaction and Communication
Epistemic Strategies in Discourse, Interaction and Communication
Dirección General de Investigación. Ministerio de
Educación, Ciencia y Tecnología (FFI2008-00070/FISO)
2009-2013
IP: Dr. Teun Van Dijk - UPF